Study

rubriken säger nog det jag gör just nu.... Pluggar.... Fuuuck offffff!!! Har 4 historia läxor,en kemi läxa,2 engelska läxor en matte läxa och en biologi läxa......-.--.-.-.-.-.-
aja iaf känner mig ganska stolt jag har nämligen precis gjort klart min kemi läxa jag skrev 5 sidor rent och 2 och en halv sidor sammanfattning... Jag har också gjort klart min matte läxa och halva historia läxan:)
Det känns ju sååå mkt bättre att veta att det inte är lika mkt kvar iaf;)
Jag ska försöka göra klart det mesta idag så att jag får veckan fri för träning och andra aktiviteter.
Annars så har saker och ting gått ganska bra för mig... Jag har varit sjuk ett tag så det är därför jag ligger lite (liite??? MYCKET!) Efter med läxoorna men som ni märker så ska jag försöka greja allting idag.
På imorgon så ska jag stanna kavr ett tag efter skolan och göra klart en biologi uppgift och träna inför en redovising med min Saga-Paga;D hihi sen på Ons så är det vanlig skola och balett sen på Fredag så ska jag och pappa åka och äta en mysig middag sen så ska vi gå och se på fame!!!
Sen på Lördag ska jag och pappa åka till Svenska kungliga balettskolan och vara där ett tag eftersom dom har öppethus och frpga lite saker si och såå.....;) Och när vi är klara där så ska vi på lunch i Mariefred hos farmor och farfar!! Dom har jag saknat så gryyymt mkt så det ska bli jätte skönt att träffa dom igen!:D
Okey nu måste jag återgå till mitt pluggande;)
Uppdaterar om jag hinner imorn i skolan elr hemma<3
Much love to you guys<33
 
kisses
 
-Denzan
super gammal bild på mig! (arkivbild) hittade ingen annan...
Saknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!