Here we go again....

Heey bloggen, okey så det är ny termin och vi har bytt lite tider i schemat och så... Då är det ju såklart att när vi börjar 09.20 så kmr jag till 08.15 yeey great!
Så nu är klockan 08.22 så jag börjar om en timme...:( aja jag får väl plugga,lyssna på musik, och läsa kanske....:D men men dagenz planer:
Skola
Middag med pappa
FAME!!
Vad ska nu göra idag då?
När jag kmr hem så ska jag ta fram mina grejer till imorn sen ska jag kolla på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars<3 imorn ska jag och pappa på ett öppethus till en skola sen ska jag iväg och träffa sötaste Jill:)
Yeah that's pretty much it... Uppdaterar kanske lite senare;) hoppas ni får en bra dag pusssss......<3
-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!