Hemma nu!

Hej alla sötnosar jag nämde ju tidigare att jag skulle duscha och så men så ringde moster precis när jag skulle in i duschen och bad mig följa med och handa alla grejer till våran taco kväll, så då slängde jag på mig kläder, satte upp håret med en massor av hårspray och sket i att sminka mig;p
Så nu är mamma påväg hem och jag ska entligen få hoppa in i duschen! Grejen är bara att jag känner bara verkligen inte för det just nu jag är skiiiit trött, jag är ju trots allt fortfarande inte helt frisk....
Men men jag måste verkligen duscha.... Vilar nog lite först haha (LAAAAAATTTT)
aja men men Uppdaterar hemma hos moster sen....
mångs pussar till er<33<3<3
 
//Denzan
Gammal bild på mig och min sötaste lillasyster.....<3 
 
 
Enjoy puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!