Fram och tillbaka hela tiden.....

Hej på er bloggen jag kan förstå att ni måstetycka att det är ganska jobbigt att jag bara blogga typen gång i månade elr nått^^ men jag har varken haft tid eller ork för att göra det. Det är mkt som hände i mitt liv just nu med skolan och träningar osv men jag ska försöka blogga så att ni oclså kan få följa med på resan...
Det är helt otroligt att jag fortfarande har läsare... Jag kollade nyss min statestikm och det ser ganska bra ut faktiskt! Helt otroliga ni är som fast jag inte bloggar fortätter att gåin och kolla:) All kärlek till er ni är helt underbara<3
Okey så lite dagsläge, jag siter just nu framför datorn och har gryyyymt tråkigt! Jag tror jag ska börja göra mig klar snart hoppa in i duschen, tvätta håret, sminka mig, känna mig lite fräsch helt enkelt. Jag har nämligen varit genomförkyld nu i några dagar så det ända jag har gjort är typ legart på soffan vilket blir as tråkigt efter några dar.
Snart börjar alla träningar igen och det känns grymt skönt! Jag hatar att inte träna, jag tycker inte alls om det. Så det längtar jag verkligen efter!<3
Ikväl äe det taco kväll hemma hos moster och kusinerna, det ska bli super mysigt:D Vad ska ni göra idag?
 
Okey nu ska jag dra mig själv upp från soffan och släpa mig till badrummet haha:)
Jag lovar att uppdatera er senare..... Mycket kärlek....
 
//Denzan<3
(lite bilder på min  från när jag och min syrra var ute och fotade....)
 
Enjoy, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!