45minuter förtidig....

Hej bloggen just nu sitter jag helt forever alone i skolan det är inte en människa här... Tildisen är sjuk idag så hon kmr inte men min Annis är påväg hit. Jag är somsagt väldigt tidig vi börjar 10.05 idag okey min dag ser ut typ såhär:

Elevens val som första lektion
Språk som andra (i mitt fall är det spanska)
Slöjd (träslöjd) plus att jag har träslöjds prov idag? Jag menar kom igen!?
Sen slutar jag! Då blir det hem
Och plugga för fullt till kemi provet som jag har imorn.... Aja hoppas allt är bra med er och "glad Lucia Dag" många pussar och kramar från //Denzan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!